Wednesday, January 25, 2012

ပ်င္းဖုိ႕ေကာင္းတဲ့ ညေန

ပ်င္းဖုိ႕ေကာင္းတဲ့ ညေန

တစ္ေန႕ ကၽြန္ေတာ္ ဓာတ္ပုံဆိုင္ေရာက္တယ္၊ ဓာတ္ပုံရိုက္လိုက္ေတာ့ အျဖဴေတြ အမည္းေတြနဲ႕ ပုံတစ္ပုံ ထြက္လာတယ္၊ ကၽြန္ေတာ့္

မ်က္နွာေပၚ အလင္းေတြ တင္ျပီး ေနာက္ခံကို အမည္းသုတ္ထားတဲ့ပုံပါ၊ ကၽြန္ေတာ္က ေျပာတယ္၊ ကၽြန္ေတာ္ လိုခ်င္တာ ဒါမ်ဳိးမဟုပ္

ဘူးလို႕၊ ကၽြန္ေတာ့္ ပုံစစ္စစ္လို႕၊ ဓာတ္ပုံဆရာ စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္ ေခါင္းခါျပတယ္။

တစ္ေန႕ ကၽြန္ေတာ္ ဘုရားေရာက္တယ္၊ ေစာင္းတန္းမွာ စာအုပ္ဆိုင္ေတြျပည့္လို႕၊ ကၽြန္ေတာ္ တရားစာအုပ္ ဝယ္ဖို႕ ရွာမိတယ္၊စာအုပ္

တိုင္းလိုလို စကားလုံးေတြနဲ႕ ျပည့္ေနခဲ့တယ္၊တရားကို မေတြ႕ခဲ့ရဘူး၊ ဒီတစ္ခါေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ဆိုင္ရွင္ကို မေမးေတာ့ပါဘူး၊ ကိုယ္တုိင္ပဲ ေခါင္းခါျပီး ထြက္လာမိပါတယ္။

တစ္ေန႕ ကၽြန္ေတာ္ရုပ္ရွင္ ၾကည့္ျဖစ္တယ္၊ တစ္ကားလုံး မင္းသား မင္းသမီးေတြပဲ ေတြ႕ခဲ့ရတယ္၊ ဇတ္ေကာင္ေတြကို မေတြ႕ခဲ့ရဘူး၊

ကၽြန္ေတာ္ ရုံထဲက ဟားတိုက္ျပီး ထြက္ခဲ့တယ္၊ အားလုံးက အူေၾကာင္ေၾကာင္ နဲ႕ ၾကည့္လို႕။

တစ္ေန႕ ေဆးရုံေရာက္တယ္၊ ဆရာဝန္က ခင္ဗ်ား ဘယ္လိုခံစားရသလဲလို႕ ေမးတယ္၊ ကၽြန္ေတာ္ ခ်က္ျခင္းပဲ ျပန္ေျဖလိုက္တယ္။

ခံစားခ်က္မွာ စကားလုံး မရွိဘူးလုိ႕၊ ဆရာဝန္က ေအာက္မွာ မွတ္ခ်က္ ေပးလိုက္တယ္၊ စိတ္ကစဥ့္ကလ်ား ေရာဂါ တဲ့။

မနက္က စာအုပ္တစ္အုပ္ထဲမွာ ေတြ႕လို္က္ရတယ္၊ တစ္ခါတရံ မသိျခင္းသည္ သိျခင္းထက္ ေကာင္း၏ တဲ့၊ ကၽြန္ေတာ္ အဲဒီစာအုပ္

ကို ပိတ္လိုက္တယ္၊ ဘာပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ကၽြန္ေတာ့္ ေခါင္းထဲ ရွင္းသြားတယ္၊ ဒါဟာ မသိျခင္းေၾကာင့္လား ဆိုတာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ မသိ

ခ်င္ေတာ့ပါဘူး ဗ်ာ။

ဒီနိုဗို ေရးသားသည္

မေဟသီ မဂၢဇင္း

နိုဝင္ဘာ ၂၀၀၀

No comments: