Friday, January 27, 2012

ရပ္နားျခင္း ေရာက္ရွိျခင္းနွင့္....

ရည္ညႊန္းခ်က္။ ။ ခံစားတတ္သူမ်ား ႏွင့္ မခံစားတတ္သူမ်ား အတြက္.................

ရပ္နားျခင္း ေရာက္ရွိျခင္းနွင့္....

(၁)

ယေန႕ စေန ေန႔ ျဖစ္သည္၊ ထို႕ေၾကာင့္ မနက္ျဖန္သည္ တနဂၤေႏြ ျဖစ္ရေပမည္၊

ကၽြန္ေတာ္သည္ တနဂၤေႏြေန႕ဆီ သြားေနခဲ့သည္

ကၽြန္ေတာ္သည္ သူမဆီ သြားေနခဲ့သည္၊

ကၽြန္ေတာ္သည္ ေျမနီလမ္းေလးဆီ သြားေနခဲ့သည္။

သူမသည္ ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္ေသာ သူ ျဖစ္သည္၊ ထို႕ေၾကာင့္ သူမသည္ ကၽြန္ေတာ့္ ခ်စ္သူ ျဖစ္ရေပမည္။

ကၽြန္ေတာ္သည္ သူမကို ျမတ္ျမတ္နုိးနိုး ခ်စ္ေနခဲ့သည္

ကၽြန္ေတာ္သည္ တနဂၤေႏြကို ျမတ္ျမတ္နိုးနိုး ခ်စ္ေနခဲ့သည္

ကၽြန္ေတာ္သည္ ေျမနီလမ္းေလးကို ျမတ္ျမတ္နိုးနိုး ခ်စ္ေနခဲ့သည္

ေျမနီလမ္းေလးသည္ တစ္စုံတစ္ရာ လပ္ဟာေနေသာ လမ္းကေလး ျဖစ္သည္၊ ထို႕ေၾကာင့္ လမ္းကေလးသည္ ျငိမ္ဆိတ္ဆြ႕ံအ၍

ေနခဲ့သည္။

ကၽြန္ေတာ္သည္ လမ္းကေလးကို တစ္စုံတစ္ရာ ျဖည့္ဆည္းေပးခ်င္မိသည္

ကၽြန္ေတာ္သည္ တနဂၤေႏြကို တစ္စုံတစ္ရာ ျဖည့္ဆည္းေပးခ်င္မိသည္

ကၽြန္ေတာ္သည္ သူမကို တစ္စုံတစ္ရာ ျဖည့္ဆည္းေပးခ်င္မိသည္။

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

(၂)

ဤသို႕ျဖင့္...

အျမဲလိုပင္

တနဂၤေႏြသည္ သူမ ျဖစ္သြားခါ ေျမနီလမ္းကေလးတစ္ေလ်ွာက္ အခ်ိန္မွန္ ေလ်ွာက္လွမ္း၍ လာေနခဲ့ပါသည္။

အျမဲလိုပင္

ေျမနီလမ္းကေလးသည္ ကၽြန္ေတာ္ျဖစ္သြားကာ အစဥ္အျမဲ ျငိမ္ဆိတ္ဆြံ႕အလ်က္ တစ္စုံတစ္ရာကို လပ္ဟာ၍ က်န္ရစ္ပါသည္။

အျမဲလိုပင္

သူမသည္ ကၽြန္ေတာ့္ကို အၾကိမ္ၾကိမ္ ျဖတ္ေက်ာ္ကာ တနဂၤေႏြမ်ားစြာကို စုပုံခ်န္ထားရစ္ခဲ့ပါသည္

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

(၃)

ကၽြန္ေတာ္သည္ တနဂၤေႏြေန႕မ်ားသာ ပါဝင္ေသာ ျပကၡဒိန္ တစ္ေစာင္လည္း ျဖစ္ပါေသးသည္။

ဒီနိုဗို ေရးသားသည္

မွတ္ခ်က္။ ။ ႏွစ္ဆယ္ရာစု ေနွာင္းပိုင္းတြင္ ေရးျဖစ္ခဲ့ပါသည္။

No comments: