Friday, June 8, 2012

အသံမ်ားနဲ႔ေနထိုင္ျခင္း



            ဘဝတြင္အလုပ္အမ်ိဳးမ်ိဳးအေၾကာင္းကို ကၽြန္ေတာ္လူမွန္းသိစကတည္းကစဥ္းစားလာခဲ့သည္။ ထိုစဥ္က ကေလးသဘာဝ ပညာရွင္ၾကီးျဖစ္ခ်င္လိုက္၊ ကုန္သည္ၾကီးျဖစ္ခ်င္လိုက္ျဖင့္ ခ်ာလည္ရိုက္ေနခဲ့ရသည္။ သို႔ေသာ္အရြယ္ေရာက္လာေသာအခါ တေျဖးေျဖးသေဘာေပါက္လာခဲ့သည္။ ပညာရွင္ျဖစ္ဖို႔ ပညာ တတ္ရေပမည္။ ကုန္သည္ျဖစ္ဖို႔ေငြရင္းေငြႏွီးရွိရေပမည္။
            ကၽြန္ေတာ့္မွာယင္းလိုအပ္ခ်က္ႏွစ္ခုလံုးရွိမေနခဲ့၊ ကၽြန္ေတာ့္မွာရွိေနခဲ့သည္မွာ မိုက္ရူးရဲဆန္ေသာစိတ္၊ တေစာက္ကန္းစိတ္၊ ယင္းကိုအသံုးခ်ႏိုင္ ေသာအလုပ္တစ္ခုသာရွိသည္။ ဓျမတိုက္ျခင္း။
            ဤသို႔ျဖင့္ကၽြန္ေတာ္ဓျမလုပ္ရန္ စိတ္ဝင္စားလာမိသည္။ သို႔ေသာ္ကၽြန္ေတာ္ဓျမတစ္ေယာက္ျဖစ္မလာခဲ့ပါ။
            လူစိတ္မရွိတဲ့ေကာင္ေတြကြာ၊ ပစၥည္းယူခ်င္ယင္ယူသြားေပ့ါ၊ အခုေတာ့လူကိုပါဒုကၡေပးသြားေသးတယ္
            ဤသို႔ေသာစကားမ်ားကိုၾကားျပီးေနာက္ ကၽြန္ေတာ္ဓျမလုပ္ခ်င္စိတ္မရွိေတာ့ပါ။ပစၥည္းသက္သက္ကိုသာယူေသာ သူခိုးအလုပ္ကိုသာ စိတ္ဝင္စား လာခဲ့ပါသည္။ သို႔ေသာ္ကၽြန္ေတာ္သူခိုးတစ္ေယာက္ျဖစ္မလာခဲ့ပါ။
            မရွိရင္ေတာင္းစားေပါ့ကြာ၊ အခုေတာ့သူမ်ားပစၥည္းခိုးဝွက္ရတယ္လို႔
            ဤသို႔ေသာစကားမ်ားကိုၾကားျပီးေနာက္ ကၽြန္ေတာ္သူခိုးအလုပ္မလုပ္ခ်င္ေတာ့ပါ။ အကုသိုလ္ကင္းေသာသူေတာင္းစားအလုပ္ကိုသာ ေရြးခ်ယ္ဖို႔ ဆံုးျဖတ္လိုက္ပါသည္။ သို႔ေသာ္ကၽြန္ေတာ္သူေတာင္းစားတစ္ေယာက္ျဖစ္မလာခဲ့ပါ။
            ေျခအေကာင္းလက္အေကာင္းနဲ႔ေတာင္းစားရတယ္လို႔၊ ဘယ္အလုပ္ပဲလုပ္လုပ္ထမင္းတနပ္ေတာ့မငတ္ပါဘူးကြာ
            ဤသို႔ေသာစကားမ်ားကိုၾကားျပီးေနာက္ ကၽြန္ေတာ္သူေတာင္းစားအလုပ္မလုပ္ခ်င္ေတာ့ပါ။ ကၽြန္ေတာ္ရရာအလုပ္ကိုတတ္ႏိုင္သမွ်ရွာေဖြခဲ့ပါသည္။ သို႔ေသာ္ဘယ္အလုပ္မွ ကၽြန္ေတာ့္လိုပညာမတတ္၊ အေျခအေနမဲ့တစ္ေယာက္ကိုလက္မခံခဲ့ပါ။ မယံုၾကည္ခဲ့ပါ။ ထို႔ေၾကာင့္ကၽြန္ေတာ္သည္ ဘာလုပ္ရမွန္းကို မသိျဖစ္ေနခဲ့သည္။ထို႔ေၾကာင့္ဘာမွမလုပ္ေတာ့ပါ။သို႔ေသာ္……………………        
အလကားဆန္ကုန္ေျမေလးကြာ၊ အလုပ္ကိုလက္ေက်ာတင္းေအာင္မလုပ္ခ်င္ဘဲ မိဘလုပ္စာထိုင္စားရတယ္လို႔
            ေလာေလာဆယ္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္သည္အသံမ်ားႏွင့္လြတ္ကင္းရာအရပ္ကိုသာ ရွာေဖြေနမိပါသည္။

ဒီႏိုဗို

No comments: