Thursday, October 4, 2012

ၾကားခံနယ္




မီးေခ်ာင္းတစ္ေခ်ာင္း၏အလင္းေရာင္ကိုသိျမင္ႏိုင္ဖို႔ရာအရန္သင့္ခလုတ္တစ္ခုရွိေနခဲ့ေသာ္လည္းလူတစ္ေယာက္၏အေၾကာင္းကိုသိျမင္ႏိုင္ဖို႔ရန္မည္ကဲ့သို႔ေသာခလုတ္တစ္ခုကိုအသံုးျပဳရမည္ကိုကၽြန္ေတာ္စဥ္းစားမရခဲ့ပါ။
                                                            ********************************
            မေဟာ္ဂနီေရာင္စႏၵရားၾကီး၏လက္ဆစ္ေလးမ်ားကိုကၽြန္ေတာ္တီးေခါက္ၾကည့္လိုက္သည့္အခါတြင္ခိုေအာင္းေနေသာအသံေလးမ်ားတစ္လံုးစီသြယ္တန္း၍ထြက္လာၾကပါသည္။လူမ်ား၏ရင္ထဲတြင္ခိုေအာင္းေနေသာအသံေလးမ်ားကိုလည္းကၽြန္ေတာ္တခါတရံေတာ့ နားဆင္မိခ်င္ပါေသးသည္။
                                                             ********************************
            တစ္ေန႔ကကၽြန္ေတာ္၏ကိုယ္ေရးမွတ္တမ္းကိုကြန္ျပဴတာစာစီခိုင္းမိပါသည္။ စိတ္ပ်က္ဖို႔ေကာင္းေလာက္ေအာင္ပင္ကၽြန္ေတာ္၏နာမည္မွစ၍အလုပ္အကိုင္အဆံုးအားလံုးမွားယြင္းေနခဲ့ပါသည္။ ခလုတ္ႏွိပ္မွားျခင္းသည္ဘဝတစ္ခုလံုးကိုပင္မွားယြင္းေစႏိုင္ေၾကာင္း ထိုသူ႔ကိုကၽြန္ေတာ္စိတ္ တိုတိုႏွင့္ေျပာခ်ပစ္လိုက္ပါသည္။
                                                           ***********************************
            မည္သို႔ပင္ျဖစ္ေစ၊ ထိုေန႔ညကကၽြန္ေတာ္TV ၾကည့္ေသာအခါတြင္ ခ်န္နယ္(channel)ခလုတ္မ်ားကို အႏၲရယ္ရွိသည့္အရာတစ္ခုလိုသတိထား၍ ေသေသခ်ာခ်ာေရြးခ်ယ္ေနမိပါေတာ့သည္။
ဒီႏိုဗို

No comments: